
Heb je hulp nodig?
Neem contact op met ons via de mail en we komen binnen 1 werkdag bij je terug met een antwoord!
info@fruscle.nl

Of ben je benieuwd hoe de zitbal zit?
Benieuwd naar hoe onze Fruscle zitbal zit? Kom langs bij Loods 5 in Zaandam en ervaar het zelf! Je kunt de zitbal uitgebreid testen en ontdekken hoe comfortabel én goed voor je rug hij is. Onze zitbal is niet alleen functioneel, maar ook een stijlvolle toevoeging aan je (thuis)kantoor.
Tot snel in Loods 5 Zaandam!
Of vind hieronder snel zelf je antwoord
Wat zijn de kosten van verzending?
De verzendkosten bedragen €3,95. Bij bestellingen boven de €50 is de verzending gratis.
Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?
Ja, je ontvangt binnen één uur na je bestelling een bevestigingsmail. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code.
Wat is jullie levertijd?
Bestellingen die vóór 23:00 uur geplaatst zijn, worden binnen 1-2 werkdagen geleverd (tenzij anders aangegeven).
Wat als mijn zitbal niet op tijd wordt geleverd?
Als je bestelling vertraagd is, raden we aan om nog één dag te wachten. Door drukte bij de pakketdiensten kan dit soms voorkomen. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt!
Hoe lang heb ik garantie op de zitbal?
Onze zitballen hebben een garantieperiode van 1 jaar. Mocht je zitbal defect zijn geleverd, neem dan contact met ons op via info@fruscle.nl. We lossen het graag voor je op!
Wat houdt jullie tevredenheidsgarantie in?
Ben je niet tevreden over je aankoop? Laat het ons weten via info@fruscle.nl. we doen ons best om een passende oplossing te bieden.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je niet tevreden bent met je zitbal, kun je deze retourneren. Stuur een e-mail naar info@fruscle.nl en we helpen je verder met het retourproces.
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Heb je een klacht over onze zitballen of onze service? Neem contact met ons op via info@fruscle.nl. We reageren binnen 14 dagen met een inhoudelijke oplossing.
Wat betekent "wettelijke garantie"?
Wettelijke garantie houdt in dat je mag verwachten dat een product doet wat het moet doen. Voor onze zitballen geldt een wettelijke garantie naast onze eigen fabrieksgarantie van 1 jaar.
Kan ik mijn product ruilen als ik de verkeerde maat heb?
Ja, het is mogelijk om je product te ruilen als je de verkeerde maat hebt ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op via info@fruscle.nl en vermeld je bestelnummer. Wij helpen je graag verder met het ruilproces.
Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van het product voor eigen rekening zijn. Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen, sturen we je het nieuwe product op.
Zijn jullie reviews echt?
Ja, al onze reviews zijn geschreven door klanten die een Fruscle zitbal hebben gekocht. We zijn trots op de eerlijke feedback die we ontvangen!
Heb je een andere vraag?
Neem contact op met ons Dreamteam en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!
Info@fruscle.nl